شکل ۴-۴۸- تحلیل حساسیت حاشیه سود تلفن ثابت شکل ۴-۴۹- تحلیل حساسیت هزینه های هلدینگ
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
شکل ۴-۵۰- تحلیل حساسیت درآمد هلدینگ شکل ۴-۵۱- تحلیل حساسیت حاشیه سود هلدینگ
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
۴-۶-۲-۲- تحلیل حساسیت شاخص های زمان
نتایج تحلیل حساسیت شاخص زمان تحویل نسبت به افزایش سرمایه گذاری در خرید تجهیزات جدید جهت خدمات مختلف شرکت در شکلهای شماره ۴-۵۲ تا ۴-۵۴ نشان داده شده است.
شکل ۴-۵۲- تحلیل حساسیت زمان تحویل تلفن شکل ۴-۵۳- تحلیل حساسیت زمان تحویل دیتا
همراه نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
شکل ۴-۵۴- تحلیل حساسیت زمان تحویل تلفن ثابت
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
۴-۶-۲-۳- تحلیل حساسیت شاخص های ظرفیت
نتایج تحلیل حساسیت شاخص های ظرفیت شامل ظرفیت شبکه و تعداد مشتریان نسبت به افزایش سرمایه گذاری در خرید تجهیزات جدید جهت خدمات مختلف شرکت در شکلهای شماره ۴-۵۵ تا ۴-۶۱ نشان داده شده اند.
شکل ۴-۵۵- تحلیل حساسیت تعداد مشتریان تلفن همراه شکل ۴-۵۶- تحلیل حساسیت ظرفیت شبکه تلفن همراه
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
شکل ۴-۵۷- تحلیل حساسیت تعداد مشتربان دیتا شکل ۴-۵۸- تحلیل حساسیت ظرفیت شبکه دیتا
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
شکل ۴-۵۹- تحلیل حساسیت تعداد مشتریان تلفن ثابت شکل ۴-۶۰- تحلیل حساسیت ظرفیت شبکه تلفن ثابت
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
شکل ۴-۶۱- تحلیل حساسیت ظرفیت انتقال هلدینگ
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
۴-۶-۲-۴- تحلیل حساسیت شاخص های کیفیت
نتایج تحلیل حساسیت شاخص های کیفیت شامل کیفیت شبکه و رضایت مشتری نسبت به افزایش سرمایه گذاری در خرید تجهیزات جدید جهت خدمات مختلف شرکت در شکلهای شماره ۴-۶۲ تا ۴-۶۷ نشان داده شده اند.
شکل ۴-۶۲- تحلیل حساسیت رضایت مشتری تلفن همراه شکل ۴-۶۳- تحلیل حساسیت کیفیت شبکه تلفن همراه
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
شکل ۴-۶۴- تحلیل حساسیت رضایت مشتری دیتا شکل ۴-۶۵- تحلیل حساسیت کیفیت شبکه دیتا
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
شکل ۴-۶۶- تحلیل حساسیت رضایت مشتری تلفن ثابت شکل ۴-۶۷- تحلیل حساسیت کیفیت شبکه تلفن ثابت
نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع نسبت به نرخ سرمایهگذاری در تامین منابع
پس از شبیهسازی مدل، با توجه به داده های شبیهسازی شاخص های ورودی و خروجی سیستم به مدلسازی ریاضی پژوهش پرداخته می شود.
۴-۶-۳- شبیه سازی شاخص های ارزیابی زنجیره تامین
با توجه به ارتباط متقابل اجزا سیستم و شناخت رفتار متغیرهای اصلی بر اساس نمودار پویاییشناسی سیستم، این الگو بر حسب سالهای ۱۳۸۴ الی ۱۴۰۴ طی یک دوره ۲۱ ساله شبیهسازی و بر این اساس روند تغییرات شاخص های کلیدی مشخص شد.
۴-۶-۳-۱- بررسی شاخص های مالی
نتایج حاصل از شبیهسازی شاخص های مالی در بخش تلفن همراه در شکلهای شماره ۴-۶۸ تا ۴-۷۱ نشان داده شده است. بر اساس نتایج شبیه سازی، شاخص های هزینه، درآمد و حاشیه سود در ابتدا صعودی و سپس نزولی می شود. علت افزایش درآمد و هزینه در ابتدای دوره، تقاضای فزاینده این محصول در بازار بوده است. علت کاهش هزینهها ارتقا تکنولوژی در این بخش و کاهش هزینه های نگهداری هر کاربر تلفن همراه میباشد. علت کاهش درآمدها نیز رشد رقابت در این بازار و افزایش سهم رقبا از بازار تلفن همراه میباشد.
شکل ۴-۶۸- شبیهسازی متغیر درآمد تلفن همراه شکل ۴-۶۹- شبیهسازی متغیر هزینه های تلفن همراه
به تبعیت از متغیرهای هزینه و درآمد، حاشیه سود همراه نیز ابتدا روندی صعودی دارد و سپس روندی نزولی خواهد داشت. همچنین قیمت منابع نیز همراه با رشد تورم روند صعودی خواهد داشت.
شکل ۴-۷۰- شبیهسازی متغیر قیمت منابع تلفن همراه شکل ۴-۷۱- شبیهسازی متغیر حاشیه سود تلفن همراه
نتایج حاصل از شبیهسازی شاخص های مالی در بخش دیتا نیز در شکلهای شماره ۴-۷۲ تا ۴-۷۵ نشان داده شده است. بررسی نتایج شبیهسازی نشاندهنده رشد نمایی هزینه، درآمد و در نتیجه حاشیه سود در این بخش از زنجیره از دوره جاری شبیهسازی تا پایان دوره میباشد. علت این افزایش نیز جدید بودن این محصول و تقاضای بالقوه بازار میباشد. البته روند رشد درآمد و حاشیه سود به علت روند رو به رشد تقاضا در این بخش شدیدتر از هزینه ها میباشد. قیمت تامین منابع نیز همراه با تورم روند رو به رشد خواهد داشت.
شکل ۴-۷۲- شبیهسازی متغیر هزینهها دیتا شکل۴-۷۳- شبیهسازی متغیر درآمد دیتا
فرم در حال بارگذاری ...