نویسنده/ نویسندگان (سال)
موضوع
یافته ها
اعرابی و اکرامی (۱۳۸۱)
رابطه بین کیفیت خدمات داخلی با قابلیت خدماترسانی
همبستگی مثبت و معنیدار بین عوامل هشتگانه کیفیت خدمات داخلی و متغیر قابلیت خدماتدهی وجود دارد.
حسینی و احمدینژاد (۱۳۸۷)
بررسی تأثیر رضایت، اعتماد و ارزش ویژه نام تجاری در وفاداری مشتری
همبستگی مثبتی بین رضایت مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری با وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری وجود دارد.
میرزا محمدی و عبدالملکی
(۱۳۸۷)
بررسی رابطه تعهد سازمانی با کیفیت ارائه خدمات در کارکنان اداری و آموزشی
میزان تعهد سازمانی کارکنان با میزان کیفیت ارائه خدمات و ابعاد آن ثبات و پایایی، میزان پاسخگویی، اطمینان، همدلی و وضعیت ظاهری آنان رابطه دارد.
سیدجوادین و همکاران
(۱۳۸۹)
مدلی از ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان خدمات ورزشی
کیفیت خدمات باشگاهها بر رضایت مشتریان این باشگاهها تأثیر میگذارد. همچنین کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان بر وفاداری مشتریان نیز تأثیر میگذارند.
علیزاده دارابی (۱۳۹۰)
بررسی تأثیر سیستم تحویل خدمات بر عملکرد شرکتها با بهره گرفتن از زنجیرۀ سود خدمات
سیستم تحویل خدمات تأثیر معنیداری بر رضایت و وفاداری مشتریان دارد. رضایت کارکنان و قابلیت کارکنان بر رضایت مشتریان تأثیر دارند. همچنین رضایت کارکنان، کیفیت خدمات ارائهشده و قابلیت کارکنان بر وفاداری مشتریان نیز مؤثر است.
قرهچه و دابوئیان (۱۳۹۰)
وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان در صنایع خدماتی
بین وفاداری کارکنان و کیفیت خدمات، کیفیت خدمات و رضایت مشتری و رضایت مشتری و وفاداری مشتری ارتباط مثبت و معنیداری وجود دارد.
نادی و حاذقی (۱۳۹۰)
روابط بین جو اخلاقی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی با نیت ترک خدمت در بین کارکنان
جو اخلاقی بر رضایت و تعهد سازمانی اثر مثبت و بر نیت ترک خدمت اثر منفی، تعهد سازمانی بر نیت ترک خدمت اثر منفی و رضایت بر تعهد سازمانی اثر مثبت دارد.
حسنقلیپور و همکاران
(۱۳۹۱)
اثر کیفیت خدمات الکترونیکی در ایجاد اعتماد و رضایت
کیفیت خدمات درک شده بر اعتماد و رضایت مشتریان، و اعتماد بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معنیداری دارد.
فرم در حال بارگذاری ...