وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی تأثیر احساسات بر رفتار مشتریان آنلاین- قسمت ۱۸

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

رضایت خاطر از خرید اینترنتی
ابعاد شاخص
انگیزه برای خرید های بعدی، بعد از خرید اینترنتی
پایان نامه - مقاله - پروژه
برانگیختگی
تسهیل خرید بعد از بازدید از سایت
کنترل بر تجارب خود از خرید اینترنتی
تسلط
تسلط هنگام جستجو در سایت جهت خرید اینترنتی
تسلط بر آنچه به صورت آنلاین روی میدهد
تعیین کننده بودن اقدامات ما از تجاربی که بدست می آوریم
دقیق بودن محتوای سایت
در دسترس بودن سایت
کارایی سایت
به روز بودن سایت
مرتبط بودن سایت با کالاهای معرفی شده
مفید بودن اطلاعات سایت
مفید و سودمند بودن اطلاعات سایت
منبع اطلاعات بودن سایت
آگاهی بخشیدن راجع به انواع کالاها
ابعاد شاخص
سرگرم کنندگی سایت
خوشایند بودن جستجو در سایت برای مشتریان
مهیج و نشاط آور بودن خرید از سایت
جالب و دیدنی بودن جستجو و دیدن محتوای سایت
سرگرم کننده بودن جستچو جهت خرید اینترنتی
نگرش نسبت به سایت
مشتریان سایت را دوست دارند یا خیر
واکنش مطلوب یا نامطلوب نسبت به سایت
احساسات مثبت یا منفی نسبت به سایت
در گیر شدن با سایت
سایت ارزش به خاطر سپردن را دارد یا خیر
خرید چقدر برای ما دارای اهمیت می باشد
سایت چقدر با نیاز مشتریان مرتبط است
در مرکز توجه قرار گرفتن سایت
نگرش خدمات
مطلوبیت خدمات ارائه شده توسط سایت
میزان رضایت از خدمات ارائه شده توسط وب سایت
واکنش مطلوب نسبت به خدمات سایت
ابعاد شاخص
قصد خرید
احتمال خرید محصول
احتمال در نظر گرفته شدن کالای تبلیغ شده در سایت جهت خرید
قصد خرید کالای تبلیغ شده
۳-۵ متغیرهای تحقیق
در یک تحقیق برای پاسخ دادن به سؤال‌های تحقیق و یا آزمون فرضیه‌ها، تشخیص متغیرها امر ضروری است. در این تحقیق سه نوع متغیر در نظر گرفته‌شده است.
الف) متغیر پیش بین: یک ویژگی و خصوصیت آن، این است که بعد از انتخاب توسط محقق در آن دخالت یا دستکاری می‌شود و مقادیری را می‌پذیرد که تأثیرش بر روی متغیر دیگر (متغیر ملاک) مشاهده شود؛ بنابراین متغیر‌های پیش بین شامل لذت، برانگیختگی، تسلط، می‌باشد.
ب) متغیر ملاک: متغیری است که هدف محقق تشریح یا پیش‌بینی تغییرپذیری در آن است؛ به عبارت دیگر متغیر اصلی است که در قالب یک مسئله برای تحقیق موردبررسی قرار می‌گیرد؛ بنابراین متغیر ملاک شامل قصد خرید می‌باشد.
ج) متغیر میانی یا مداخله گر: آن متغیری است که بر روی رابطه علت معلولی بین دو یا چند متغیر تأثیر می‌گذارد و باعث قوی یا ضعیف شدن رابطه بین متغیرها از حد واقعی آن‌ ها می‌شود؛ که شامل کارایی، سرگرمی، مفید بودن اطلاعات و همچنین نگرش سایت و درگیر شدن با سایت و نگرش خدمات می‌باشد.
۳-۶ جامعه آماری و روش نمونه‌گیری


فرم در حال بارگذاری ...

« مسئولیت-مدنی-مالک-و-متصرف-با-بررسی-تطبیقی-در-حقوق-انگلستان-۲- قسمت ۵اثر کاهش رطوبت داخلی بذر بر کیفیت جوانه‌زنی بذر بلوط ایرانی، مازودار و ویول- قسمت ۲ »
 
مداحی های محرم