۴-۵ ویژگی های اقتصادی ۱۰۳
۴-۵-۱ نیروی انسانی و اشتغال ۱۰۳
۴-۵-۲ روند شاغلین بخش های مختلف اقتصادی در شهر لنگرود ۱۰۴
۴-۵-۳ بررسی وضعیت بخش های مختلف اقتصادی ۱۰۵
۴-۵-۳-۱ کشاورزی ۱۰۵
۴-۵-۳-۲ صنعت ۱۰۶
۴-۶ یافته های تحقیق ۱۰۷
۴-۷ اقلیم شهر لنگرود ۱۰۸
۴-۷-۱ اقلیم مرطوب و معتدل ۱۰۸
۴-۸ تعریف معماری ولیام موریس (William Morris) 108
۴-۸-۱ معماری ۱۰۹
۴-۸-۲ ویتروویوس معمار معروف رومی ۱۰۹
۴-۹ رابطه اقلیم و معماری ۱۰۹
۴-۱۰ تجزیه و تحلیل ساختمان های شهر لنگرود با توجه به اقلیم این منطقه ۱۰۹
۴-۱۰-۱ مسیر حرکت خورشید ۱۱۰
۴-۱۰-۲ (باد نامطلوب) ۱۱۰
۴-۱۰-۳ باد مطلوب ۱۱۱
۴-۱۰-۴ (محافظت ساختمانها در برابر تابش آفتاب) ۱۱۱
۴-۱۱ روش شاخص دمای موثر ۱۱۲
۴-۱۲ روش اوانز ۱۱۴
۴-۱۳ روش بیکر ۱۱۶
۴-۱۴ بررسی وضیعت زیست اقلیمی ساختمانی منطقه بر اساس روش اولگی در شهر لنگرود ۱۱۷
۴-۱۴-۱ بررسی وضیعت زیست اقلیمی ساختمانی منطقه بر اساس روش اولگی ۱۱۷
۴-۱۴-۲ بررسی وضیعت زیست اقلیمی ساختمانی منطقه بر اساس روش گیونی شهر لنگرود ۱۱۸
۴-۱۴-۳ پیشنهادات ماهانی شهر لنگرود ۱۱۹
۴-۱۴-۴ بررسی وضعیت معماری و سبک خانه های شهر لنگرود ۱۲۱
۴-۱۵ بررسی شرایط فضاهای آموزشی همساز با اقلیم ۱۲۲
۴-۱۵-۱ تعداد کل دانش آموزان فضاهای آموزشی ۱۲۲
۴-۱۵-۲ وسعت زمین ۱۲۳
۴-۱۵-۳ تعداد طبقات ساخنمان آموزشگاه ۱۲۴
۴-۱۵-۴ مواد و مصالح ساختمان آموزشگاه ۱۲۵
۴-۱۵-۵ کیفیت بنای ساختمان آموزشگاه ۱۲۶
۴-۱۵-۶ جهات جغرافیایی ساختمان مدارس ۱۲۷
۴-۱۵-۷ ابعاد و اندازه کلاس های مدارس ۱۲۸
۴-۱۵-۸ سیستم گرمایشی و سرمایشی و نورگیری مدارس در فصول مختلف ۱۲۹
۴-۱۵-۹ جهت گیری و اصول معماری ساختمان ۱۳۰
۴-۱۵-۱۰ همجوای مدارس متوسطه به کاربری های شهری ۱۳۱
۴-۱۵-۱۱ تأسیسات گرمایشی و سرمایشی ۱۳۲
۴-۱۵-۱۲ اصول طراحی اقلیمی فضاهای آموزشی و فرهنگی ۱۳۴
۴-۱۵-۱۳ همسازی فضاهای آموزشی و فرهنگی با اقلیم در شهر لنگرود ۱۳۵
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵ -۱ جمع بندی ۱۴۵
۵-۲ نتیجه گیری ۱۴۶
۵-۳ بررسی سوالات و فرضیات تحقیق ۱۴۷
۵-۴ نتایج پژوهش ۱۴۸
فرم در حال بارگذاری ...