وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی- قسمت ۲۸

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی



 

 

 

توضیح وضعیت هزینه های صورت پذیرفته و فعالیتهای انجام شده در خصوص راه اندازی روندهای خدمات رسانی مناسب جهت مشتریان

 



 



 



 



 



 

 

 

۴-۱- مقدمه
در این فصل یافته‌های حاصل از تحقیق در دو بخش توصیفی و استنباطی ارائه می‌گردد. در بخش توصیفی به توصیف و بررسی وضعیت موجود تحقیق پرداخته شد و از مشخصه‌ های آماری همچون فراوانی، درصد، درصد تجمعی، میانگین، انحراف معیار و ضریب تغییرات استفاده شده است. در بخش استنباطی نیز به بررسی روابط آماری میان متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق پرداخته شده است. در این بخش از روش‌های چون تحلیل همبستگی، آزمون‌های آماری پارامتری و ناپارامتری و تحلیل عاملی استفاده شده است.
۴-۲- آمار توصیفی
در این بخش به بررسی و توصیف ویژگیهای پاسخگویان پرداخته میشود. این بخش توصیفی از شرایط پاسخگویان مانند فراوانی، میانگین، میانه، مد، انحراف معیار و … میباشد که در بخشهای ویژگیهای فردی و حرفهای،استفاده از رسانه های بازاریابی اجتماعی و … مورد بررسی قرار میگیرد.
۴-۲-۱- ویژگی‌های فردی پاسخگویان
ویژگیهای فردی پاسخگویان بهعنوان متغیرهای مداخلهگر، بر نظرات پاسخگویان، تاثیرگذار است، از اینرو مورد بررسی قرار گرفته تا تاثیر آنها بر متغیرهای تحقیق مورد ارزیابی قرار گیرد. در بررسی ویژگیهای فردی پاسخگویان نتایج بدست آمده نشان داد که ۳/۵۱ درصد پاسخگویان زن و ۷/۴۸ درصد آنها مرد بودند، که از این میان ۹/۷۲ درصد متاهل و ۱/۲۷ درصد مجرد بودند. نتایج بدست آمده از بررسی سن پاسخگویان نشان میدهد که میانگین سنی پاسخگویان ۴۲/۳۴ سال است، که بیشترین فراوانی در طبقه سنی کمتر از ۳۰ سال(۹/۴۷ درصد) قرار دارد. بررسی شغل پاسخگویان نشان داد که ۳/۲۵ درصد آنها دارای شغل آزاد بوده و ۸/۱۲ درصدکارمند، ۸/۱۸ درصد خانهدار و ۲/۴ درصد نظامی بودند. بررسی متوسط درآمد ماهیانه آنها نیز نشان داد که پاسخگویان بهطور متوسط ۱۱/۸۶۴ هزارتومان درآمد در ماه دارند که کمترین میزان درآمد ۲۵۰ هزار تومان و بیشترین میزان درآمد ۱۰ میلیون تومان بود، که بیشترین فراوانی در طبقه بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان قرار دارد. در بررسی تعداد اعضای خانواده پاسخگویان نیز نتایج نشان داد که بهطور میانگین ۶۴/۴ نفر در هر خانوار زندگی میکنند که بیشترین فراوانی در طبقه ۳ تا ۶ نفر قرار دارد. میزان تحصیلات پاسخگویان نشان میدهد که ۴/۲۲ درصد افراد لیسانس و ۷/۱۶ درصد فوقدیپلم و ۷/۱۶ درصد دیپلم دارند. سایر نتایج در جدول(۴-۱) آمده است.
جدول شماره ۴-۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ویژگیهای فردی

 

 

متغیرها

 

گویه‌ها

 

فراوانی

 

درصد معتبر

 

درصد تجمعی

 

آماره‌های توصیفی

 

 

 

جنس

 

زن
مرد
کل

 

۱۹۷
۱۸۷
۳۸۴

 

۳/۵۱
۷/۴۸
۱۰۰

 

-
-
-

 

مد= زن

 

 

 

وضعیت تاهل

 

مجرد
متاهل
کل


فرم در حال بارگذاری ...

« فرزند خواندگی « مطالعه تطبیقی در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه»- قسمت ۷بررسی تطبیقی تفاسیر و قرائت‌های نوین از حکومت اسلامی در آراء و اندیشه‌های دکتر عبدالکریم سروش و آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی۹۳- قسمت ۷ »
 
مداحی های محرم