وبلاگ

توضیح وبلاگ من

تعیین مؤلفه های ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در شهرستان کرج- قسمت ۲۶

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۷۲/۲۶

 

۷۲/۲۶

 

۶۴/۱۷

 

۶۴/۱۷

 

 

 

روانشناختی

 

۳۹/۲۰

 

۱۱/۴۷

 

۱۳/۱۷

 

۷۷/۳۴

 

 

 

مدیریتی

 

۹۳/۱۳

 

۰۴/۶۱

 

۷۷/۱۵

 

۵۴/۵۰

 

 

 

اقتصادی

 

۹۴/۷

 

۹۸/۶۸

 

۱۵/۱۵

 

۶۹/۶۵

 

 

 

سیاستگذاری

 

۴۷/۶

 

۴۵/۷۵

 

۷۵/۹

 

۴۵/۷۵

 

 

 

سایر عوامل

 

۵۵/۲۴

 

۱۰۰

 

-

 

-

 

 

 

جدول ۴-۱۴، جدول کل واریانس تبیین شده بوسیله راه حل تحلیل عاملی را نشان می‌دهد. این جدول به روشنی تایید می‌کند که چند عامل، چه مقدار از واریانس را تبیین می‌کنند. در بخش اول جدول ۴-۱۴، مقادیر ویژه اولیه به نمایش در آمده اند، مقادیر ویژه تمام عوامل ممکن، بر حسب اینکه هر کدام چقدر از واریانس را تبیین می‌کنند، رتبه بندی می کند، ۳۳ عنصر احتمالی وجود دارد، این تعداد، همان متغیرهایی هستند که وارد تحلیل شده بودند، برای هر عامل، به دنبال مجموع واریانسی که تبیین می‌کند(مقدار ویژه)، واریانس تبیین شده بر حسب درصدی از کل واریانس و سپس درصد تجمعی آمده است و هر یک تعیین می‌کنند کدام عامل‌ها در تحلیل باقی می‌مانند، زیرا آنهایی که مقدارشان از عدد یک کمتر است از تحلیل خارج خواهند شد. باتوجه به ستون درصد تجمعی مشاهده می‌شود که عوامل که در تحلیل باقی ماندند در مجموع ۴۵/۷۵ درصد از کل تغییرات را در بر می‌گیرند.
پایان نامه - مقاله - پروژه
در بخش دوم جدول ۴-۱۴، مجموع ضرایب عوامل دوران(چرخش) یافته نشان داده شده است. چون تغییرات اولیه ممکن است به آسانی قابل تفسیر نباشند، لذا بهتر است که آنها را برای حصول ساختار ساده تر دوران دهیم. این منطق بیشتر شبیه تنطیم کردن کانون یک میکروسکوپ برای دیدن واضح تر جرئیات است. در این تحلیل از روش واریماکس[۲۲] استفاده شده است. نکته قابل توجه در این بخش از جدول ۴-۱۴، این است که مقدار ویژه و درصد‌های مربوطه تغییر نموده، اما درصد تراکمی واریانس تبیین شده توسط تمام عناصر استخراج شده مساوی با قبل از دوران(۴۵/۷۵ درصد) است. بنابراین جدول ۴-۱۴، نشان می‌دهد که در مجموع پنج عامل وجود دارند که ۴۵/۷۵ درصد از کل واریانس را تبیین می‌نمایند.
با توجه به نتایج تحلیل عاملی مشخص شد به ترتیب مولفه‌های ۱) آموزشی، ۲) روانشناختی، ۳) مدیریتی، ۴) اقتصادی و ۵) سیاستگذاری، در ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی تاثیر گذار می‌باشند.

 

 

  • مؤلفه‌های آموزشی موثر بر ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در شهرستان کرج کدامند؟

 

 

جدول ۴-۱۵: سوال‌های مربوط به مولفه‌های آموزشی موثر بر ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی


فرم در حال بارگذاری ...

« دیوان غنی کشمیری (مقدّمه، تصحیح، تعلیق)- قسمت ۳۶۶مقایسه کارایی کانال های مستقیم و غیرمستقیم در بازاریابی بیمه با استفاده از تکنیک DEA- قسمت ۷ »
 
مداحی های محرم