خدای قادر مطلق را به خاطر نعمات بیکرانش، به ویژه تعمت فراگیری علم و معرفت و اینکه به من یاری عطا فرمود تا بتوانم این دوره از تحصیل را با موفقت به پایان برسانم، شاکر و سپاسگزارم. باز به رسم ادب از تمام عزیزیان و سروران گرامی که در مراحل مختلف پایاننامه مرا مرهون لطف و عنایت خویش قرار دادند، صمیمانه قدردانی می نمایم و از خداوند متعال موفقیت آنها را خواستارم باشد که بتوانم ذرهای از زحمات بی دریغشان را جبران نمایم. مخصوصاً از استاد عالیقدرسرکار خانم دکتر زینت نیک آیین به عنوان استاد راهنما که در کمال تواضع و سخاوت علمی خود سهم ارزندهای در انجام بهینه و هر چه دقیقتر این پژوهش داشتهاند و با کمال درایت مرا از علم خویش مستفیض فرمودند. همچنین از جناب آقای دکتر عبدالرضا امیر تاش که در هر فرصتی با نهایت صبر و حوصله راهنماییهای خردمندانهشان بهرهمندم می فرمودند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم، از کلیه اساتید دانشمند و بزگواری که مرا در کسب علم و دانش از دریای بیکران درجات علمی خود بهرهمند نمودند، و همچنین برادر بزرگوارم و خواهرارجمندم که هیچ وقت مرا تنها نگذاشتند. وکلیه همکاران عزیز و گرامی که در این مدت مشوق و یاریگر من بودند، مخصوصاً همکاران محترم دبیرستان دهخدا شهرستان تبریز(ناحیه ۵) بی نهایت سپاسگزارم و برای این بزرگواران از درگاه ایزد منان، توفیقات روزافزون همراه با عزت و افتخار خواستارم.
تعهد نامه اصالت پایان نامه کارشناسی ارشد
اینجانب علی سلطانی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد نا پیوسته به شماره دانشجویی ۹۱۰۵۷۸۶۲۲ در رشته مدیریت ورزشی که در تاریخ ۳۱/۰۶/۹۳ از پایان نامه خود تحت عنوان: مقایسه متغیرهای شناختی – انگیزشی دانش آموزان ورزشکار وغیر ورزشکار دوره ی متوسط شهرستان تبریز ۹۳-۹۲ با کسب نمره…………………………. و درجه……………………دفاع نموده ام بدینوسیله متعهد میشوم:
۱- این پایان نامه حاصل تحقیق وپژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده ودر مواردی که از دستاوردهای علمی وپژوهشی دیگران(اعم از پایان نامه، کتاب، مقاله و……..) استفاده نموده ام، مطابق ضوابط و رویههای موجود، نام منبع مورد استفاده وسایر مشخصات آن را در فهرست ذکر ودرج کرده ام.
۲- این پایان نامه قبلاً برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی(هم سطح،پایین تر یا بالاتر) در سایر دانشگاهها ومؤسسات آموزش عالی ارائه نشده است.
۳- چنانچه بعد از فراغت از تحصیل، قصد استفاده و هرگونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب، ثبت اختراع و…. از این پایان نامه داشته باشم، از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای مربوطه را اخذ نمایم.
۴- چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود، عواقب ناشی از آن را بپذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط ومقررات رفتار نموده ودر صورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت.
نام ونام خانوادگی:
تاریخ وامضاء:
بسمه تعالی
در تاریخ ۳۱/۰۶/۹۳
دانشجـوی کارشناسی ارشد آقای / خانم علی سلطانی از پایان نامه خود دفـاع نمـوده و بـا نمـره ……….. بحـروف…………………………. و بـا درجـه ………….. مورد تصویـب قـرار گرفت.
امضاء استاد راهنما
بسمه تعالی
دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی
(این چکیده به منظور چاپ در پژوهش نامه دانشگاه تهیه شده است)
نام واحد دانشگاهی: تهران مرکزی کد واحد: ۱۰۱ | کد شناسایی پایان نامه: ۱۰۱۲۱۴۰۲۹۲۲۰۵۳ |
عنوان پایان نامه: مقایسه متغیرهای شناختی – انگیزشی دانش آموزان ورزشکار وغیر ورزشکار دوره ی متوسط شهرستان تبریز ۹۳-۹۲ | |
نام و نام خانوادگی دانشجو: علی سلطانی شماره دانشجویی: ۹۱۰۵۷۸۶۲۲ رشته تحصیلی: مدیریت ورزشی |
تاریخ شروع پایان نامه: ۰۲/۱۱/۹۲ تاریخ اتمام پایان نامه: ۳۱/۰۶/۹۳ |
استاد / استادان راهنما: دکتر زینت نیک آیین استاد / استادان مشاور: دکتر عبدالرضا امیرتاش |
|
آدرس و شماره تلفن: تبریز-خیابان دارایی دوم میدان کاه فروشان سازمانی استخر شهیدمدنی | |
چکیده پایان نامه: هدف کلی پژوهش حاضر مقایسه متغیرهای شناختی ـ انگیزشی دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره متوسطه میباشد، که شامل متغیرهایی از قبیل اهداف پیشرفت، باورهای هوشی، ارزش تکلیف و تلاش مورد ارزیابی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشآموزان دوره متوسطه نواحی پنجگانه آموزش و پرورش شهرستان تبریز در سال تحصیلی ۱۳۹۳ – ۱۳۹۲ که تعداد آنها (۷۰۲۷۶ = N ) نفر میباشد. نمونه آماری بر اساس فرمول کوکران و بر حسب جنس، و گروه (ورزشکار۱۹۰نفر و غیر ورزشکار۱۹۰نفر) که از طریق نمونهگیری تصادفی طبقهای نسبتی انتخاب شدهاند (۳۸۰= n) نفر میباشد، ابزارسنجش این پژوهش۳ پرسشنامه استاندارد الف- اهداف پیشرفت، میدلتن و میگلی (۱۹۹۷) ب- باورهای هوشی و تلاش از پرسشنامه استاندارد دوپی رات و مارین (۲۰۰۵ج- ارزش تکلیف از پرسشنامه استاندارد پنتریچ و همکاران (۱۹۹۱) استفاده گردید. و ضریب پایایی کلی پرسشنامه ۸/۰=α میباشد. جهت تجزیه و تحلیل دادهها از بسته نرمافزار SPSS نسخه ۱۵، و بهرهگیری از آمار توصیفی، مثل درصد فراوانی، میانگین، جدول توزیع فراوانی، نمودار و آمار استنباطی T مقایسه میانگینهای دو گروه مستقل استفاده شد. و نتایج حاصل نشان داد که: دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار در اهداف پیشرفت، باورهای هوشی، ارزش تکلیف و تلاش با یکدیگر تفاوت معنیداری دارند و اهداف پیشرفت،باورهای هوشی،ارزش تکلیف وتلاش دانشآموزان ورزشکار بیشتر از دانشآموزان غیرورزشکار است. دانشآموزان ورزشکار دختر و پسر در اهداف پیشرفت، باورهای هوشی، ارزش تکلیف و تلاش با یکدیگر تفاوت معنیداری ندارند. کلید واژهها: اهداف پیشرفت، باورهای هوشی، تلاش، ارزش تکلیف و دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار |
نظر استاد راهنما برای چاپ در پژوهش نامه دانشگاه مناسب است تاریخ و امضاء:
مناسب نیست
فرم در حال بارگذاری ...