وبلاگ

توضیح وبلاگ من

الگوی هم پیوند ارتباطات بازاریابی به منظور ارتقاء ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذائی ایران- قسمت ۱۹۵

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

X6R9

 

در صنعت مواد غذایی عامل اول تاثیرگذار بر ارزش برند نزد مشتری خود محصول و سپس کانال توزیع ابزارهای ترفیع می باشد .

 

 

 

۷

 

در این ارتباط نقش ابزارهای ارتباطی را چگونه توجیه میکنید ؟داشتن یک تصویر مثبت از برند در صنعت مواد غذائی مهم است ارتباطات اینجا از محصول مهمتر است و نقش تبلیغات و تلویزیون و تبلیغات فروشگاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار است

 

X6R10

 

تلویزیون و ابزار های ارتباطی اینچنینی با تبلیغات مخصوص خود نقش زیادی در تداعی و به یادآوری برند دارند .

 

 

 

۸

 

کیفیت محصول اما در ارتباطات بازاریابی تبلیغات احساسی و شیوه های احساسی تبلیغ و تداعی گری مهم است .

 

X6R11

 

کیفیت محصول ، تبلیغات احساسی

 

 

 

۹

 

خود کیفیت و مقبولیت عمومی یک محصول باید حداقل ویژگی کیفی وجود داشته باشد .اما شهرت عمومی محصول در این صنعت مهم است بنابراین نقش فعالیتهای ترفیعی مهم است . تبلیغات و پیشبرد فروش و روابط عمومی . به نظر بنده شرکتی کیفیت ادراک شده آن متمایز تر میباشد که وعده های مرتبط مدام و باورکردنی متمایزی در رابطه با ارزش محصول ارائه دهد.
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

X6R12
X6R13

 

فعالیت های ترفیعی نقش مهمی در ادراک کیفیت کلی برند دارند .
دادن وعده های متمایز

 

 

 

۱۰

 

به هر حال آنچه باید بسیار مورد توجه قرار گیرد آن است که تکرار خرید و پیشبرد فروش وفاداری را ایجاد میکند . وفاداری برند باعث ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا و توانمند تر ساختن شرکت در پاسخ به تهدیدات رقابتی میشود.

 

X6R14
X6R15

 

تکرار خرید و پیشبرد فروش وفاداری را ایجاد میکند .
وفاداری برند

 

 

 

۱۱

 

بعضی از روش های ارتباطی باید با همکاری کانالهای توزیع انجام شود و بعضی از پیشبرد فروشها با همکاری کانال های توزیع انجام میشود .

 

X6R16

 

اجرای برخی از ابزارهای ارتباطی باید به کمک کانال های توزیع انجام شود .

 

 

 

۱۲

 

بعضی از استراتژی های از بالا به پایین اند و بعضی از پایین به بالا . بسته به اینکه استراتژی توزیع چه باشد ابزارها مشخص میشود . در کل باید کانال توزیع و ابزارهای ارتباطی و استراتژی ترفیع با هم هماهنگ باشند .

 

X6R17

 

کانال توزیع و ابزارهای ارتباطی و استراتژی ترفیع بایستی با یکدیگر هماهنگ باشند .

 

 

 

۱۳

 

موثرترین و معنادارترین راه برای بررسی هم پیوندی ابزارهای ارتباطی ، ارزیابی کارآئی و اثر بخشی آنها است .

 

X6R18

 

ارزیابی کارآئی و اثر بخشی آنها .

 


فرم در حال بارگذاری ...

« فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان- قسمت ۵بررسی تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمانها مورد کاوی شعبه ۱ سازمان تامین اجتماعی استان تهران- قسمت ۹ »
 
مداحی های محرم