X6R9
در صنعت مواد غذایی عامل اول تاثیرگذار بر ارزش برند نزد مشتری خود محصول و سپس کانال توزیع ابزارهای ترفیع می باشد .
۷
در این ارتباط نقش ابزارهای ارتباطی را چگونه توجیه میکنید ؟داشتن یک تصویر مثبت از برند در صنعت مواد غذائی مهم است ارتباطات اینجا از محصول مهمتر است و نقش تبلیغات و تلویزیون و تبلیغات فروشگاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار است
X6R10
تلویزیون و ابزار های ارتباطی اینچنینی با تبلیغات مخصوص خود نقش زیادی در تداعی و به یادآوری برند دارند .
۸
کیفیت محصول اما در ارتباطات بازاریابی تبلیغات احساسی و شیوه های احساسی تبلیغ و تداعی گری مهم است .
X6R11
کیفیت محصول ، تبلیغات احساسی
۹
خود کیفیت و مقبولیت عمومی یک محصول باید حداقل ویژگی کیفی وجود داشته باشد .اما شهرت عمومی محصول در این صنعت مهم است بنابراین نقش فعالیتهای ترفیعی مهم است . تبلیغات و پیشبرد فروش و روابط عمومی . به نظر بنده شرکتی کیفیت ادراک شده آن متمایز تر میباشد که وعده های مرتبط مدام و باورکردنی متمایزی در رابطه با ارزش محصول ارائه دهد.
X6R12
X6R13
فعالیت های ترفیعی نقش مهمی در ادراک کیفیت کلی برند دارند .
دادن وعده های متمایز
۱۰
به هر حال آنچه باید بسیار مورد توجه قرار گیرد آن است که تکرار خرید و پیشبرد فروش وفاداری را ایجاد میکند . وفاداری برند باعث ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا و توانمند تر ساختن شرکت در پاسخ به تهدیدات رقابتی میشود.
X6R14
X6R15
تکرار خرید و پیشبرد فروش وفاداری را ایجاد میکند .
وفاداری برند
۱۱
بعضی از روش های ارتباطی باید با همکاری کانالهای توزیع انجام شود و بعضی از پیشبرد فروشها با همکاری کانال های توزیع انجام میشود .
X6R16
اجرای برخی از ابزارهای ارتباطی باید به کمک کانال های توزیع انجام شود .
۱۲
بعضی از استراتژی های از بالا به پایین اند و بعضی از پایین به بالا . بسته به اینکه استراتژی توزیع چه باشد ابزارها مشخص میشود . در کل باید کانال توزیع و ابزارهای ارتباطی و استراتژی ترفیع با هم هماهنگ باشند .
X6R17
کانال توزیع و ابزارهای ارتباطی و استراتژی ترفیع بایستی با یکدیگر هماهنگ باشند .
۱۳
موثرترین و معنادارترین راه برای بررسی هم پیوندی ابزارهای ارتباطی ، ارزیابی کارآئی و اثر بخشی آنها است .
X6R18
ارزیابی کارآئی و اثر بخشی آنها .
فرم در حال بارگذاری ...