وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با توجه به نقش تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان- قسمت ۱۵

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

 

 

رفتار شهروندی مشتری

 

 

 

۲۲

 

۹۴/۰

 

 

 

تبلیغ شفاهی

 

بتنکورت و برون(۱۹۹۷)

 

۴

 

۷۸/۰

 

 

 

کمک به مشتریان دیگر

 

۳

 

۷۵/۰

 

 

 

ارائه بازخور به شرکت

 

۴

 

۹۱/۰

 

 

 

مشارکت در فعالیت های سازمان

 

۵

 

۹۱/۰

 

 

 

رضایت مشتری

 

۳

 

۸۴/۰

 

 

 

جامعه پذیری مشتری

 

۳

 

۸۴/۰

 

 

 

همانطور که قبلا ذکر شد چنانچه یک آزمون پایا باشد می تواند روا نیز باشد بنابراین با توجه به نتایج آزمون پایایی برای مولفه وفاداری به عهد از سوی کارکنان، نشان می دهد که سوالاتی که این مولفه را میسنجند پایایی ندارند و پیش بینی می شود روایی نیز نداشته باشند.
دانلود پایان نامه
ضریب آلفای کرونباخ دیگرعامل ها ومولفه های آنها بیانگر پایایی مناسب و خوب برای همپوشانی آنها است.
۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها
استفاده از روش های آماری در مدیریت مستلزم رعایت به تحقیق علمی است. مطالعه مراحل تحقیق، نه تنها نحوه جمعآوری اطلاعات مورد نظر را در پژهشهای علمی ممکن میسازد؛بلکه موجب میشود رویه منظم براساس یک برنامه صحیح و با توجه به اصول و موازین علمی و حدود و قلمرو تحقیق بکار برده شود. روش تحقیق علمی شامل اندازه گیری، ارزیابی و مقایسه عوامل، براساس اصول و موازین قبول شده از طرف دانشمندان برای حل مشکلات و مسائل بوده و مستلزم قدرت اندیشه و ظرفیت تعمق و تشخیص و قضاوت است.
بنابراین بااستفاده ازآمار توصیفی به بررسی ویژگی جامعه آماری وسپس به آزمون فرضیات وترسیم دیاگرام تحلیل مسیر میپردازیم. به منظور روابط علت و معلولی بین متغیرها و مولفه های مورد بررسی با بهره گرفتن از نرمافزار لیزرل معادلات ساختاری روابط بین متغیرها مدلسازی می‌گردد. برای بررسی فرضیات جمعیت‌شناختی از نرم‌افزار spss استفاده شده است.
۳-۸-۱ آزمون کولموگروف- اسمیرنوف[۱۳۶]
آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای آزمودن نرمال بودن متغیرهای آزمون به منظور تصمیم‌گیری در مورد استفاده از روش تحلیل پارمتری یانا پارامتری مورد استفاده قرار میگیرد.این آزمون از دسته آزمون ناپارامتری میباشدکه ساختار آزمون آن بصورت زیر است:
:H0 متغیرها از توزیع نرمال پیروی نمیکنند.
:H1 متغیرها از توزیع نرمال پیروی میکنند.
که در صورت پذیرش فرض صفر، نرمال بودن داده ها از روش تحلیل پارامتری و در صورترد فرض صفر از روش تحلیل ناپارامتری برای تحلیل داده ها استفاده میگردد.


فرم در حال بارگذاری ...

« پایدارسازی امولسیون های روغن در آب با استفاده از کمپلکس سدیم کازئینات و صمغ کتیرا- قسمت ۲۴بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل- قسمت ۹ »
 
مداحی های محرم