وبلاگ

توضیح وبلاگ من

ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان- قسمت ۲

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

روایی و پایایی پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………………………….۹۸
۳-۴-۱ روایی یا اعتبار پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………….۹۸
۳-۴-۲ پایائی یا اعتماد پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………….۹۸

روش های آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۰
فصل چهارم : تجزیه وتحلیل داده ها
مقدمه

آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۳
۴-۱-۱ جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۳
۴-۱-۲ سن پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۴
۴-۱-۳ سابقه ی استفاده از خدمات پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………۱۰۵
۴-۱-۴ میزان تحصیلات پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………………۱۰۶
۴-۱-۵ وضعیت استخدام پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷

آمار قطعی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۸
۴-۲-۱ نرمال بودن ……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۹
۴-۲-۲ آزمون فرضیات پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۹
۴-۲-۳- تعیین میزان شکاف کیفیت خدمات برای ابعاد پنجگانه……………………………………………………………………………۱۱۶
پایان نامه
۴-۲-۴- اولویت بندی ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………….۱۱۸
فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات
مقدمه

جمع بندی و نتایج ……………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۰
پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۴
۵-۲-۱ پیشنهاد مبتنی بر نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………..۱۲۴
۵-۲-۲ پیشنهادات برای تحقیقات آتی ……………………………………………………………………………………………………………۱۲۶

مشکلات و محدودیت های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۷
فهرست منابع و مآخذ:
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۹
منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۱
پیوست………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۳۶
چکیده انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۸
عنوان انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۳۹
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول ۲-۱ مقیاس کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………………….۵۴
جدول ۲-۲ مثال هایی از کاربرد مدل کیفیت خدمات در حوزه های خدماتی مختلف………………………………………………۵۶
جدول ۲-۳ برخی از پژوهش های انجام شده در زمینه ارتباط کیفیت خدمات و رضایت مشتریان………………………………۵۸
جدول ۲-۴ نوآوری ها در مدل اسکمپر……………………………………………………………………………………………………………۷۰
جدول ۲-۵ عناوین شاخص های ملی رضایت مشتری در کشورها………………………………………………………………………..۷۳
جدول ۲-۶ شاخص مدل های ACSI……………………………………………………………………………………………………………..76
جدول ۲-۷ شاخص و عوامل مدل(ECSI)………………………………………………………………………………………………………78
جدول ۲-۸ مقایسه مدل های مختلف رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………۸۱
جدول ۲-۹ مقاسه شاخص رضایت مشتری کشورهای مختلفی……………………………………………………………………………..۸۱
جدول ۳-۱ سوالات پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………۹۷
جدول ۳-۲ پایائی یا اعتماد پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………۹۹
جدول ۴-۱ اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس جنسیت…………………………………………………………………۱۰۳
جدول ۴-۲ اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس رده سنی آنها …………………………………………………………۱۰۴
جدول ۴-۳ اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس سابقه ی استفاده از خدمات………………………………………..۱۰۵
جدول ۴-۴ اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس میزان تحصیلات آنها…………………………………………………۱۰۶


فرم در حال بارگذاری ...

« تأثیر آسیب دیدگی میله سوخت بر روند پیشرفت حوادث سنگین- قسمت ۴بررسی نهاد داد و ستد بین ‌المللی در عصر پیامبر اسلام (ص)- قسمت ۷ »
 
مداحی های محرم