کاملا ً موافق
۶۶
۳/۱۱
۳/۵-
میزان احتمال خطا
(asyp.sing)
۰۰۰/۰
جمع
۳۷۴
مقدارکای-اسکوئ= x ²α,df
اندازه شدت نقش رسانه
C=(x ²α,df/ x ²α,df+n)^(1/2)
۴۹/۰
چون درصد خطای محاسبه شده کمترتراز ۰۵/۰ میباشددر نتیجه فرض ۰H رد شده است پس با ۹۵/۰درصد اطمینان میتوان گفت از دیدگاه جمعیت نمونه بین استفاده از رسانه و احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران رابطه وجود دارد باتوجه به اندازه ضریب توافقی(۰<C=0.49<1)بین صفر وپنجاه درصد و خیلی نزدیک ۵۰درصد میباشد بنا بر این میتوان این گونه استنباط نمودکه بین استفاده از رسانه و احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران رابطه نسبتاًمطلوبی وجود دارد.
فصل پنجم
نتیجه گیری و ارائه راهکارها
۵-۱- مقدمه
بر اساس آنچه در بخش کتابخانه ای تحقیق مشخص شد، که در فصلهای ۱و ۲ مورد بحث قرار گرفت، بر اساس یافتههای میدانی که برخاسته از نگاه مباحث یاد شده بود، میتوان درستی و یا نادرستی فرضیههای تحقیق را بررسی نمود.
همان گونه که قبلا بحث شد، فرضیههای تحقیق عبارتند از:
۵-۱-۱- فرضیه اصلی:
اﺳﺘﻔﺎده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
۵-۱-۲- فرضیات فرعی:
الف. میزان اﺳﺘﻔﺎده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
ب. ﺟﺬاﺑﻴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ و ﻣﻄﺎﻟﺐ امنیتی رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
ج. میزان اعتماد به رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
د. نوع رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
ه. کارکرد رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
و. بین میزان تحصیلات افراد باتاثیرپذیری انها ازرسانهها رابطه معناداری وجوددارد
۵-۲- آزمون فرضیههای تحقیق:
۵-۲-۱- استفاده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان در شهر تهران موثر میباشد.
برای بررسی این دیدگاه ناچاربه طرح فرضیههای فرعی زیرمیباشیم.
الف- میزان اﺳﺘﻔﺎده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
ب- ﺟﺬاﺑﻴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ و ﻣﻄﺎﻟﺐ امنیتی رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
ج- میزان اعتماد به رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
د- نوع رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
ه- کارکرد رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
و- بین میزان تحصیلات باتاثیرپذیری زنان منطقه ۱ شهر تهران ازرسانهها رابطه معناداری وجوددارد
۵-۲-۲- آزمون فرضیه فرعی اول: میزان اﺳﺘﻔﺎده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران موثر میباشد.
باتوجه به فراوانی مورد مشاهده کای-اسکوئراز دید گاه جامعه مورد مطالعه بین میزان اﺳﺘﻔﺎده از رسانه و احساس امنیت اجتماعی زنان منطقه ۱ شهر تهران رابطه وجود دارد. برای حصول اطمینان از وجود چنین رابطه ای آزمون وجود استقلال بین دو گروه(ضغیف وقوی )یعنی کای-اسکوئررا اجرا میکنیم
فرم در حال بارگذاری ...