بزرگتر از ۸/۰ باشد
۸۸/۰
تائید
شاخص برازش هنجارشده
NFI
بزرگتر از ۸/۰ باشد
۸۶/۰
تائید
شاخص برازش تطبیقی
CFI
بزرگتر از ۸/۰ باشد
۹۰/۰
تائید
شاخص برازش افزایشی
IFI
بزرگتر از ۸/۰ باشد
۹۰/۰
تائید
۴-۶) آزمون فرضیه ها
در این بخش نتایح حاصله از کاربرد روش های استنباطی در قالب مدل معادلات ساختاری ارائه شده است:
- ویژگی های های وب سایت برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۱۶/۳ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱& 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر ویژگی های های وب سایت برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۲۱/۰ است.
- سودمندی درک شده برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۸۴/۲ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱ & 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر سودمندی درک شده بر تمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۲۴/۰ است.
- خطر وحفظ حریم خصوصی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۵۰/۵ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱ & 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر خطر و حفظ حریم خصوصی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۴۱/۰ است.
- اولویت های شخصی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۷۹/۲ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱& 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر اولویت های شخصی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۲۳/۰ است.
- محیط خارجی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر، برابر با ۲۲/۲ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱& 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر محیط خارجی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۱۹/۰ است.
- هنجار های ذهنی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.
با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر، برابر با ۰۶/۳ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱ & 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر هنجاری های ذهنی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۲۰/۰ است.
فرم در حال بارگذاری ...