وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان بانک سپه استان گیلان- قسمت ۲۷

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

بزرگتر از ۸/۰ باشد

 

۸۸/۰

 

تائید

 

 

 

شاخص برازش هنجارشده

 

NFI

 

بزرگتر از ۸/۰ باشد

 

۸۶/۰

 

تائید

 

 

 

شاخص برازش تطبیقی

 

CFI

 

بزرگتر از ۸/۰ باشد

 

۹۰/۰

 

تائید

 

 

 

شاخص برازش افزایشی

 

IFI

 

بزرگتر از ۸/۰ باشد

 

۹۰/۰

 

تائید

 

 

 

۴-۶) آزمون فرضیه ها
در این بخش نتایح حاصله از کاربرد روش های استنباطی در قالب مدل معادلات ساختاری ارائه شده است:

 

 

  • ویژگی های های وب سایت برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.

 

 

با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۱۶/۳ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱& 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر ویژگی های های وب سایت برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۲۱/۰ است.

 

 

  • سودمندی درک شده برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.

 

 

با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۸۴/۲ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱ & 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر سودمندی درک شده بر تمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۲۴/۰ است.

 

 

  • خطر وحفظ حریم خصوصی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.

 

 

با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۵۰/۵ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱ & 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر خطر و حفظ حریم خصوصی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۴۱/۰ است.

 

 

  • اولویت های شخصی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.

 

 

با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر برابر با ۷۹/۲ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱& 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر اولویت های شخصی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۲۳/۰ است.

 

 

  • محیط خارجی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.

 

 

با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر، برابر با ۲۲/۲ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱& 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر محیط خارجی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۱۹/۰ است.

 

 

  • هنجار های ذهنی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر دارد.

 

 

با توجه به مدل تحقیق در حالت اعداد معنی داری، میزان آماره ی t بین دو متغیر، برابر با ۰۶/۳ می باشد و از آن جا که در خارج از بازه ی ]۹۶/۱ & 96/1- [قرار دارد، این فرضیه تایید می شود. با توجه به ضریب استاندارد هم می توان گفت که میزان تاثیر هنجاری های ذهنی برتمایل به قصد پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی برابر با ۲۰/۰ است.


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی ارتباط بین تهییج طلبی و خستگی صنعتی با در نظر گرفتن متغیر ادراک زمان (کارخانه های داروسازی جاده کرج)- قسمت ۴۰بررسی عوامل مؤثر بر رفتار اعتباری بانک های تجاری در ایران- قسمت ۳ »
 
مداحی های محرم