وبلاگ

توضیح وبلاگ من

عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان- قسمت ۵۶

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

محمدیان محمود .محمد حسین رونقی(۱۳۸۹)استراتژی و تکنیک های ارتقا برند موسسه کتاب مهربان نشر .
منابع انگلیسی
-Aaker, David(1996)” Measuring Brand Equity across markets and products”, Californai Management Review, vol.38, no.3.
-Keller, Kavin Lane(1993)”Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer Based Brand Equity”, Journal of Marketing, Vol. 57, 1-22.
-Keller, Kevin Lane(2001)” Building Customer Based Brand Equity”, Journal of Marketing Resear.
-Lassar, Walfried et al.(1995)” Measuring customer-based brand equity”, Journal of Consumer Marketing, Vol.12, -No.4, pp. 11-19.
-Kim , Kyung Hoon et al.(2007( “Brand equity in hospital marketing “,Journal of Business Research,
-Krishnan , Balaji C. and Michael D. Hartline(2001)”Brand equity: is it more important in services?”, Journal of Service Marketing, Vol.15, No. 5, pp. 328-342.
-Madhavaram, Sreedhar et al.(2005)” Integrated Marketing Communication and Brand Equity Indentity as Critical Components of Brand Equity Strategy”, Journal of Advertising, Vol.34, No.4,69-80.
-Mayer, Chris A.(2003)” Managing Brand Equity: a look at the impact of attributes”, Journal of Product and Brand manaaement, vol. 12, no.1, 39-51.
-Palazon-Vidal, Mariola and Elena Delgado-Ballester(2005)”Sales promotions effects on consumerbased brand equity”, International Journal of Market Research, Vol. 47, Issue 2.
-Pappu, Ravi et al.(2005)” Consumer-based brand equity: improving the measurement – empirical evidence”, Journal of Product & Brand Management”,۱۴/۳,۱۴۳–۱۵۴.
-Rajh , Edo (2005) “The Effects of Marketing Mix Elements on Brand Equity”, Privredna kretanja i eknomska politika (Economic Trends and Economic Policy) No. 102, 2005, pp. 30-59.
-Riel, Allard C.R. van et al.(2005)” Marketing antecedents of industrial brand equity: An empirical investigation in specialty chemicals”, Industrial Marketing Management, vol. 34, 841– ۸۴۷.
-Simon, Carol and Mary Sullivan(1993)” The Measurement and determination of brand euity: financial approach”, marketing science, vol.12, no.1.
-Sriam.S.et al.(2007)”Monitoring the Dynamics of Brand Equity Using Store-Level Data”,Journal of Marketing,Vol.71, 61-78.
-Villarejo-Ramos, Angelf. And Manuel J. Sanchez-Franco(2005)” The Impact of Marketing Communication and Price Promotion on Brand Equity”, Brand Management, Vol.12, No.6, 431-444.
-Wood, Lisa(2000)”Brands and brand equity: definition and management”, Management Decision, 38/9 , 662±۶۶۹.
-Ye , Gewei and W. Fred Vanraaij (2004)” Brand equity: extending brand awareness and liking with Signal Detection Theory,Journal of Marketing Communications, 10 95–۱۱۴.
-Yoo, Boonghee et al.(2000)”An examination of selected Marketing Mix Elements and Brand Equity”, Journal of Academy of Marketing Science, vol. 28, no. 2, pp. 195-21.
-Yoo, Boonghee and Naveen Donthu(2002)” Testing cross-cultural invariance of the brand equity creation process”, Journal of product and brand Managemet, Vol.11, No. 6.
-Elena Delgado- Ballester and Jose Luis Munuera-Aleman(2000)"Brand Trust in the context of consumer loyalty", European Journal of Marketing, 35, 11/12.
-Mustafa Tepeci(1999), “Increasing brand loyalty in the hospitality industry", International Journal of Contemporary Hospitility Management, 223-229.
-Pierre Chandon(2003),"Note On Measuring Brand Awareness, Brand Image, Brand Equity and Brand Value", INSEAD.
-. Anantachart, Saravudh(2004), “Integrated Marketing communicationsand Market Planning:Their Implications to Brand Equity Building”, Journal of Promotion Management, Vol. 11(1).
-. Atilgan, Eda et. al.(2005), “Determinants of the brand equity, A verification approach in the beverage industry in Turkey”, Marketing Intelligence & Planning”, Vol. 23 No. 3, pp. 237-248.
-. Ckernatory, Leslie, Simon Knox and Mark Chedgey (1991), “Brand Pricing in Recesion”,European Journal of Marketing, 26,2.
-. Egle, Lynne and Ephilip Kitchen(2000), “Building brands or bolstering egos? A
comparative review of the impact and measurement of advertising on brand equity”,Journalof Marketing Communications 691–۱۰۶.
-Gil, R. Bravo et al.(2007), “Family as a source of consumer-based brand equity”, Journalof Product & Brand Management, 16/3, 188–۱۹۹.
-. Keller, Kavin Lane(1993), “Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer BasedBrand Equity”, Journal of Marketing, Vol. 57, 1-22.
پیوست
پیوست ۱
پرسشنامه
پاسخدهنده گرامی؛
پرسشنامه ای را که پیشرو دارید مربوط به یک تحقیق دانشگاهی به منظور شناسایی عوامل تاتیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای است (بیمه نامه بدنه اتومبیل) از نتایج این تحقیق صرفا در راستای بهبود ارزش ویژه برند شرکت های بیمه استفاده خواهد شد.بدیهی است انجام این مهم جز با همکاری صمیمانه و صادقانه شما در تکمیل پرسشنامه حاضر مقدور نخواهد بود.
لذا خواهشمند است با نهایت حوصله و دقت ، همه ی سوالات را مطالعه نموده و با توجه به توضیحات ارائه شده به انها پاسخ دهید.
حمیدرضا کجوری
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بیمه
دانشگاه علامه طباطبایی
hamidkojouri@yahoo.com
پرسش های عمومی
این قسمت تعدادی پرسش درباره شما می پرسد. لطفاً جاهای خالی را پرکنید.
۱: جنسیت : مرد زن
۲: سن: ………… سال
۳: سطح تحصیلات :
زیر دیپلم و دیپلم کاردانی کارشناسی کارشناسی ارشد دکتری و بالاتر
۴: در خرید بیمه نامه شخص ثالث تا چه اندازه به انتخاب یک نام و نشان تجاری خاص اهمیت می دهید؟
بسیار کم کم متوسط زیاد بسیار زیاد

 

    1. مدت زمان استفاده از بیمه نامه بدنه اتومبیل

 

کمتر از یک سال یک تا دو سال سه تا چهار سال چهار سال و بیشتر
الف) لطفا میزان موافقت یا مخالفت خودرا با هریک از عبارات زیر را در رابطه با شرکت بیمه البرز با زدن علامت در داخل تنها یکی از خانه های پنج گانه مقابل هر سوال مشخص نمایید


فرم در حال بارگذاری ...

« ارائه نحوه بکارگیری تجهیزات ITS برای بهینه سازی منابع و امکانات در مدیریت بار و حمل ونقل جاده ای مطاله موردی ( بهبود سامانه درگاه ملی بار با بکارگیری سیستم های اطلاعات مکانی GPS)- قسمت ۲۷اندازه گیری سرمایه فکری و رابطه آن با عملکرد سازمانی در شرکت‏های نرم افزاری در سطح شهر تهران۹۲- قسمت ۲۱ »
 
مداحی های محرم