وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی رابطه بین کارآفرینی استراتژیک و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی درشرکتهای صنعتی شهرستان کرمانشاه- قسمت ۲۵

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

AGFI

 

GFI

 

RMSEA

 

P-VALUE

 

DF

 

CHI-SQUARE

 

عامل

 

 

 

۹۲/۰

 

۹۵/۰

 

۰۶۲/۰

 

۰۰۰۰۰/۰

 

۵۱

 

۲۸/۱۲۵

 

کارآفرینی استراتژیک

 

 

 

مدل فوق اندازه گیری تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول کارآفرینی استراتژیک
نمودار ۴-۱۰ مدل اندازه گیری ابعاد کارآفرینی استراتژیک درحالت تخمین استاندارد مرتبه اول
منبع: یافته های پژوهش
با توجه به نتایج زیر که از خروجی نرم افزار lisrel بدست آمده است برازش مناسب مدل را نتیجه می‌گیریم. مدل فوق اندازه گیری عناصر کارآفرینی استراتژیک را در حالت تخمین غیر استاندارد نشان می‌دهد. نتایج تخمین (قسمت زیرین شکل) حاکی از مناسب بودن مدل است. با توجه به خروجی لیزرل مقدار  محاسبه شده برابر با ۲۸/۱۲۵ می‌باشد. پایین بودن میزان این شاخص نشان دهنده تفاوت اندک میان مدل مفهومی با داده‌های مشاهده شده پژوهش است. همچنین مقدار RMSEA برابر با ۰۶۲/۰ می باشد. که نشان از خوبی برازش دارد. حد مجاز RMSEA ، ۰۸/۰ است؛ مشاهده می‌شود که این مقدار کوچکتر از این حد مجاز است که این مقدار نیز نشان از خوبی برازش دارد. هر چه این مقدار کمتر باشد مدل دارای برازش بهتری است. برازندگی مدل شاخصGFI و AGFI یعنی اندازه ای از مقدار نسبی واریانس ها و کورایانس ها است که به گونه ای مشترک بوسیله مدل توجیه می‌شود. هرچه این مقدار به یک نزدیکتر باشد برازش داده ها مناسب تر خواهد بود. این شاخص بستگی به حجم نمونه ندارد. این مقدار در اینجا برابر به ۹۵/۰ و ۹۲/۰ است که مناسب می‌باشد.
نمودار ۴-۱۱ مدل اندازه گیری ابعاد کارآفرینی استراتژیک درحالت عدد معناداری مرتبه اول
منبع: یافته های پژوهش
با توجه به نتایج فوق که از خروجی نرم افزار لیزرل بدست آمده است برازش مناسب مدل را نتیجه می‌گیریم. خروجی فوق قسمت معناداری ضرایب و پارامترهای بدست آمده مدل اندازه گیری عوامل مؤثر بر عناصر کارآفرینی استراتژیک را نشان می‌دهد. چنانچه عدد معناداری بزرگتر از ۲ یا کوچکتر از ۲- باشد رابطه موجود در مدل پژوهش معنادار خواهد بود. بنابراین مدل نشان می‌دهد که کلیه سوالات با شخص‌های کارآفرینی استراتژیک دارای رابطه معنادار می‌باشند.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
۴-۴-۲- تحلیل عاملی تائیدی مرتبه دوم ابعاد کارآفرینی استراتژیک:
در تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول از سوال‌های پرسشنامه به ابعادکارآفرینی استراتژیک رسیدیم. در ادامه از تحلیل عاملی مرتبه دوم برای رسیدن به ابعادکارآفرینی استراتژیک استفاده شده است که شاخص‌های برازش مدل نشان دهنده این است که مدل دارای برازش نسبتاً خوبی است زیرا کای دو به درجه آزادی آن کمتر از ۳ بوده، همچنین ARMSE نیز کمتر از ۰۸/۰ است.
نمودار۴-۱۲ مدل اندازه گیری ابعادکارآفرینی استراتژیک در حالت تخمین غیر استاندارد مرتبه دوم
منبع: یافته های پژوهش
با توجه به نتایج زیر که از خروجی نرم افزار لیزرل بدست آمده است برازش مناسب مدل را نتیجه می‌گیریم.
جدول ۴-۲۰ شاخص های مناسب بودن برازش مدل انداز گیر ی ابعادکارآفرینی استراتژیک در مرتبه دوم

 

 

AGFI

 

GFI

 

RMSEA

 

P-VALUE

 

DF

 

CHI-SQUARE

 

عامل

 

 

 

۹۲/۰

 

۹۵/۰

 

۰۶۳/۰

 

۰۰۰۰۰/۰

 

۵۱

 

۴۷/۱۲۸

 

کارآفرینی استراتژیک

 

 


فرم در حال بارگذاری ...

« مقایسه تأثیر درمان های نگهدارنده متادون و بوپرنورفین بر عملکردهای شناختی نقش تعدیل کنندگی دوز مصرفی- قسمت ۱۱بررسی کاربرد سیستم مدیریت یادگیری در مدیریت دانش- قسمت ۸ »
 
مداحی های محرم