وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بهینه سازی عملکرد موتور سوئیچ رلوکتانس در ناحیه توان ثابت توسعه یافته به روش جریان پیوسته- قسمت ۵

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۳۴
۳۵
۳۷
۳۸
۴۰
۴۱
۴۱
۴۴
۴۵
۴۶
۴۶
۴۷
شکل ۳-۳- جریان فاز، شار پیوندی، اندوکتانس، ولتاژ مستقیم و نیروی ضد محرکه به ترتیب در ضرایب ۱، ۵۰، ۱۰۰، ۰۱/۰ و ۰۱/۰ ضرب گردیده اند و سرعت ۴۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور بار ۵ نیوتن - متر می باشد ………………………………………………………………
شکل ۳-۴- جریان فاز، شار پیوندی، اندوکتانس، ولتاژ مستقیم و نیروی ضد محرکه به ترتیب در ضرایب ۱، ۵۰، ۱۰۰، ۰۱/۰ و ۰۱/۰ ضرب گردیده اند و سرعت ۸۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور بار ۵ نیوتن - متر می باشد ………………………………………………………………
شکل ۳-۵- تاثیر جریان مرجع بر روی (الف) جریان فاز (ب)- مقدار موثر جریان (ج) – سرعت روتور ………………………………………………………………………………………………………………..
شکل ۳-۶ - حالت گذرای (الف) – جریان (ب)- نیروی ضد محرکه (ج)- شار یک فاز موتور از حالت جریان ناپیوسته به جریان پیوسته ………………………………………………………………..
شکل ۳-۷ گشتاور الکترومغناطیسی، جریان هر فاز، و اندوکتانس هر فاز که به ترتیب در ضرایب ۱، ۱، و ۱۰۰ ضرب گشته اند (الف) در حالت عملکرد جریان ناپیوسته (ب) در حالت عملکرد جریان پیوسته ……………………………………………………………………………….
شکل ۳-۸ - توان خروجی بر حسب سرعت در دو حالت عملکرد جریان پیوسته و ناپیوسته …
شکل ۳-۹ - گشتاور الکترومغناطیسی بر حسب سرعت در دو حالت عملکرد جریان پیوسته و ناپیوسته ……………………………………………………………………………………………………………………….
شکل ۴-۱- یک شکل موج متداول با شار برگشتی ……………………………………………………………………
شکل ۴-۲ - شار پیوندی قطب استاتور را در طول یک سیکل الکتریکی ………………………………….
شکل ۴-۳- شکل موج شار پیوندی قطب اول استاتور در یک سیکل مکانیکی ………………………..
شکل۴-۴ - شکل موج شار پیوندی قطب دوم در طول یک سیکل مکانیکی ………………………….
شکل۴-۵ - شکل موج شار پیوندی قطب سوم در طول یک سیکل مکانیکی …………………………
عنوان صفحه
۴۷
۴۹
۵۰
۵۱
۵۵
۵۸
۶۱
۶۲
۶۴
شکل۴-۶ - شکل موج شار پیوندی قطب چهارم در طول یک سیکل مکانیکی ………………………
شکل ۴-۷ چهار نوع شار پیوندی در یوغ استاتور ……………………………………………………………………….
شکل ۴-۸ - شکل موج شار پیوندی قطب های روتور (الف) قطب اول - (ب) قطب دوم - (ج) قطب سوم - (د) - مولفه های هارمونیکی چگالی شار قطب اول رتور……………………..
شکل ۴- ۹ – (الف) شکل موج شار یوغ روتور (ب) - مولفه های هارمونیکی چگالی شار یوغ رتور……………………………………………………………………………………………………………………………….
شکل ۴-۱۰- شکل موج شار در قسمت های مختلف موتور - زاویه هدایت ۳۰ درجه و سرعت موتور ۱۶۰۰ دور در دقیقه – (الف) شار قطب اول استاتور – (ب) – اولین نوع شار یوغ استاتور (ج) – دومین نوع شار یوغ استاتور (د) – سومین نوع شار یوغ استاتور (ه) – چهارمین نوع شار یوغ استاتور (و) – شار قطب اول رتور – (ز) شار یوغ استاتور …………………………………………………………………………………………………………………………
شکل ۴-۱۱- شکل موج شار در قسمت های مختلف موتور - زاویه هدایت ۳۱ درجه، سرعت موتور ۸۲۰۰ دور در دقیقه و گشتاور بار ۵ نیوتن متر - (الف) شار قطب اول استاتور – (ب) – اولین نوع شار یوغ استاتور (ج) – دومین نوع شار یوغ استاتور (د) – سومین نوع شار یوغ استاتور (ه) – چهارمین نوع شار یوغ استاتور (و) – شار قطب اول رتور – (ز) شار یوغ استاتور …………………………………………………………………………………
شکل ۴-۱۲ – (الف) تلفات جریان گردابی و هیسترزیس بر حسب سرعت- (ب) تلفات کل هسته و مسی بر حسب سرعت ……………………………………………………………………………………
شکل ۴-۱۳- راندمان بر حسب سرعت ………………………………………………………………………………………
شکل ۴-۱۴- (الف) منحنی شار خودی فاز اول بر حسب جریان فاز اول و موقعیت رتور - (ب) منحنی شار متقابل گذرنده از فاز اول ناشی از جریان فاز دوم بر حسب جریان فاز دوم و موقعیت رتور - (ج) منحنی شار متقابل گذرنده از فاز اول ناشی از جریان فاز سوم بر حسب جریان فاز سوم و موقعیت رتور - (د) منحنی شار متقابل گذرنده از فاز اول ناشی از جریان فاز چهارم بر حسب جریان فاز چهارم و موقعیت رتور ………….
عنوان صفحه
شکل ۴-۱۵- شار پیوندی فاز اول …………………………………………………………………………………………….
۶۶
۶۷
۶۹
۷۲
۷۳
۷۳


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی اعداد مقدس در آثار عرفانی سبک عراقی- قسمت ۳۸بررسی-تأثیر-بهره‌گیری-از-شبکه‌های-اجتماعی-علمی-و-پژوهشی-مجازی-بر-عملکرد-اعضای-هیأت-علمی- قسمت ۳۴ »
 
مداحی های محرم