هولگر ارنست
۲۰۰۲
بررسی دقیق و موشکافانه تحقیقات پیشین خود
بالبانتین،
یزدانی،
کوپر،
سوندر
۲۰۰۰
انجام پرسشنامه عمیق در ۶۳ شرکت انگلیسی و ۳۷ شرکت آمریکایی در صنایع کامپیوتر، الکترونیک، شیمی و حمل و نقل
علاوه بر ارائه مدل برای دسته بندی عوامل موفقیت، او نشان میدهد که شرایط محیطی، تکنولوژیکی و بازاری یکسان هستند ولی در صنایع متفاوت، تفاوت هایی در عملکرد و نرخ موفقیت توسعه محصول جدید شناسایی شدهاند
رابرت کوپر
۱۹۹۹
از جمع بندی
تحقیقات گذشته
عواملی را که باعث انجام صحیح توسعه محصول میشود را شناسایی میکند که. عبارتاند از: ۱. انجام تکالیف اولیه ۲ ساختن بر اساس نظر مشتری ۳. تلاش. برای یافتن محصولی متفاوت و برتر ۴. تعریف سریع ثابت و روشن محصول ۵ طراحی و جمع آوری منابع برای پرتاب سریع محصول ۶. قراردادن نقاط تصمیمی گیری برای ادامه و یا تعطیلی پروژه توسعه ۷. وجود تیم های چندوظیفهای برای توسعه محصول ۸. رویکرد جهانی در طراحی محصول جدید
آنتونی دی
بندتو
۱۹۹۹
انجام
پرسشنامه با ایمیل در رابطه با ۲۰۰ پرتاب محصول جدید به بازار
پرتاب های موفق با مهارت بیشتر در تحقیقات بازاریابی، نیروهای فروش، پخش، تبلیغات، تحقیق و توسعه و مهندسی همراه هستند. تیم های چندوظیفهای برای تصمیمگیری روی بازاریابی و تولید و شناسایی زمان مناسب برای پرتاب و جمع آوری اطلاعات بازار نیز با اهمیت اند
جنی پولتن،
ایان بارکلی
۱۹۹۸
از جمع بندی
تحقیقات گذشته
شناسایی ۱۷ عامل موفقیت در توسعه محصول جدید: ۱. ارتباطات داخلی و خارجی مناسب ۲. نوآوری بهعنوان یک. فعالیت سازمانی ۳. مدیریت باکیفیت ۴. وجود افراد کلیدی ۵. توسعه کارا ۶ بازاریابی و فهم نیاز مشتری ۷. خدمات پس از فروش و آموزش مشتری ۸. یگانگی. محصول ۹. طبیعت بازار (روندها و …) ۱۰
هم افزایی فنی و تولیدی (دانش چگونگی تجمعی) ۱۱. پشتیبانی مدیران عالی از فناوری ۱۲. استراتژی بلندمدت با تمرکز بر. نوآوری ۱۳. تعهد بلندمدت به پروژهها ۱۴ پاسخ گو و تغیرپذیری نسبت به تغییرات. ۱۵. تحمل ریسک توسط مدیران عالی ۱۶ پشتیبانی از فرهنگ کارآفرینی ۱۷. برنامه ریزی و کنترل مناسب
دن لستر
۱۹۹۸
از جمع بندی
تحقیقات گذشته
عوامل که در پنج بخش قرار میگیرند را شناسایی میکند که عبارتاند از: تعهد مدیران عالی سازمان (تعهد مدیران عالی سازمان، فرهنگ سازمان) ساختار سازمان و فرایند (تیم های چندوظیفهای، تمرکز بر ارزش افزایی به تلاش های تیم توسعه، ارائه استراتژی و خطمشی، وجود فهم مشترک از فرایند توسعه) توسعه یک مفهوم محصول جدید جذاب (نوآوری به مهارت انگیزه و زمان نیاز دارد، نوآوری در مرزهای مشخص) ساخت تیم توسعه (مهارت تیم توسعه، جلسه تشکیل تیم) مدیریت پروژه(برنامه تاکتیکی با جزئیات، اهداف مشخص و قابل اندازه گیری، توجه به خارج در اداره تیم توسعه، ایجاد درک و فهم داخل تیم توسعه، ارتباط با مدیریت سازمان، دانش بهدستآمده از ارزیابی تلاش ها
راجر کلانتن،
جفری شمیت،
آنتونی دی بندتو
۱۹۹۷
نظرسنجی از ۱۴۲ مدیر ارشد درگیری در توسعه
محصول جدید
بررسی نرخ موفقیت توسعه محصول جدید، مهارت در انجام فعالیتهای مربوط به توسعه محصول و انتظار از میزان وخامت محیط
فرم در حال بارگذاری ...