وبلاگ

توضیح وبلاگ من

بررسی تاثیر و موقعیت واقدام استراتژیک در شرکت آبفا خوزستان

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۳-۹-۱ طراحی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………..۹۴
۳-۱۰ روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………۹۵
۳-۱۱ روش تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………….۹۶
۳-۱۲ محدودیت های پژوهش………………………………………………… ……………………………………………………۹۷
فصل چهارم – نتایج
۴-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۹
۴-۲ تحلیل جمعیت شناسی………………………………………………………………………………………………………..۱۰۰
۴-۳ توصیف و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………..۱۰۵
۴-۴ بیانیه ماموریت شرکت آب و فاضلاب خوزستان …………………………………………………………………….۱۰۵
۴-۵ مرحله ورودی………………………………………. …………………………………………………………………………..۱۰۷
۴-۵-۱ ماتریس ارزیابی عوامل داخلی(IFE)………………………………………………………………………………..107
۴-۵-۲ ماتریس ارزیابی عوامل خارجی(EFE)……………………………………………………………………………..108
۴-۶ مرحله ارزیابی موقعیت و تدوین استراتژی…………………………………………………………………………….۱۱۰
۴-۶-۱ تشکیل ماتریس داخلی و خارجی (IE)……………………………………………………………………………..110
۴-۶-۲ بررسی مولفه های پرسشنامه ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک (SPACE)……………..111
۴-۶-۳ تشکیل ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک (SPACE)……………………………………………113
۴-۶-۴ تشکیل ماتریس سوات (SWOT) و تدوین استراتژی های بهینه……………………………………………۱۱۶
۴-۷ مرحله تصمیم گیری……………………………………………………………………………………………………………۱۱۸
۴-۷-۱ تشکیل ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی(QSPM)……………………………………………………….119
۴-۸ خلاصه ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۲
فصل پنجم – بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۴
۵-۲ پاسخ سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………….۱۲۴
۵-۳ خلاصه نتایج……………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۵
۵-۴ پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۶
منابع و ماخذ
منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………………………….۱۳۰
منابع غیرفارسی ………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۴
پیوست ها ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۷
چکیده انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۳
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول۲-۱- مدل های تدوین استراتژی………………………………………………………………………………………….۳۰
جدول۲-۲- ماتریس ارزیابی عوامل خارجی…………………………………………………………………………………..۴۰
جدول۲-۳- ماتریس ارزیابی عوامل داخلی ……………………………………………………………………………………..۴۷
جدول۲-۴- ماتریس تهدیدات، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف(SWOT) …………………………………………..53
جدول۲-۵- ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی(QSPM)……………………………………………………….. …..79
جدول۳-۱- جامعه و نمونه آماری …………………………………………………………………………………………………۹۱
جدول۳-۲- طیف لیکرت…………………………………………………………………………………………… ……………….۹۲
جدول۴-۱- جنسیت پاسخ دهندگان………………………………………………………………….. ………………………..۱۰۰
جدول۴-۲- سن پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………….۱۰۱
جدول۴-۳- سطح تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………..۱۰۲
جدول۴-۴- رشته تحصیلی پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………۱۰۲
جدول۴-۵- سطح مدیریت پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………….۱۰۳
جدول۴-۶- سابقه مدیریت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………۱۰۴
جدول۴-۷- پایایی پرسشنامه ها………………………………………………………………………………………………….۱۰۵


فرم در حال بارگذاری ...

« شبیه سازی عددی رفتار خاک تحت تراکم دینامیکی (مطالعه موردی بندر بوشهر)- قسمت ۱۹بررسی رابطه باورهای هوشی، عزت نفس و انگیزه پیشرفت با کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد مرودشت- قسمت ۱۱ »
 
مداحی های محرم