وبلاگ

توضیح وبلاگ من

تعیین عوامل مؤثر بر تصمیم­گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی

 
تاریخ: 01-12-99
نویسنده: فاطمه کرمانی

بنابراین با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی می توان در مشتریان ترجیح ایجاد کرد و وفاداری آنان را بدست آورد. مجموعه ابزاری که سازمان با استفاده از آن سعی در تحقق اهداف خود در بازار هدف دارد «آمیخته بازاریابی» آن سازمان نامیده می شود. آمیخته بازاریابی مورد تایید، شامل چهار عامل محصول  (خدمت)، قیمت، مکان و ترویج، است  (معماری، 1386).

 

 

.

 

 

در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازارهای هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد. در دنیای رقابت­های فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را به طریقی مطلوب تر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند  (نایب زاده، 1384).

 

 

در ورای هرعمل خرید ورزشی یک فرآیند مهم تصمیم­گیری نهفته است که لازم است مورد بررسی قرار  گیرد.

پایان نامه های دانشگاهی

 

 

 

فرآیندی که خریدار ورزشی طی می­کند تا تصمیم بگیرد که چه نوع کالا و خدمت و یا ایده ورزشی را خریداری نماید، فرآیند تصمیم­گیری خرید ورزشی می­نامند.

 

 

[1].  Hutt & Thomas

 

 

 

  1. Wang & Hui


فرم در حال بارگذاری ...

« تعیین ویژگی­های روانی، تکنیکی، فیزیولوژیکی و آنتروپومتریکی فوتبالیست­های نخبه و زیر­نخبه کمتر از 16 سالجایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار … »
 
مداحی های محرم