وبلاگ

توضیح وبلاگ من

تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان- قسمت ۲

 
تاریخ: 20-07-00
نویسنده: فاطمه کرمانی

۳-۱۱- جمع بندی ۷۷

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده‌ها

مقدمه: ۷۹
۴-۱- یافته‌ها ۷۹
۴-۱-۱- تحلیل‌های آماری توصیفی ۷۹
۴-۱-۱-۱- جنسیت ۷۹
۴-۱-۱-۲- سن ۸۰
۴-۱-۱-۳- میزان تحصیلات ۸۱
۴-۱-۱-۴- سابقه خدمت ۸۲
۴-۱-۱-۵- نوع مشتری ۸۳
۴-۲-۲- تحلیل های آماری استنباطی ۸۴
۴-۲-۲-۱-بررسی فرض نرمال بودن داده‌ها با بهره گرفتن از آزمون کولموگرف- اسمیرنوف ۸۴
۴-۲-۲-۲- آزمون فرضیه‌های پژوهش ۸۵
۴-۲-۲-۲-۱- فرضیه اصلی ۸۵
۴-۲-۲-۲-۲- فرضیه فرعی اول. ۸۵
۴-۲-۲-۲-۳- فرضیه فرعی دوم. ۸۶
۴-۲-۲-۲-۴- فرضیه فرعی سوم. ۸۷
۴-۲-۲-۲-۵- تجزیه و تحلیل آزمون مربوط به فرضیه اصلی ۸۸
۴-۲-۲-۳-بررسی مقایسه ای اهمیت عوامل سه گانه فرهنگ کیفیت محوری تأثیرگذار در رضایت مشتریان بانک کشاورزی استان گیلان از دیدگاه نمونه تحت مطالعه: ۹۰
۴-۲-۲-۴- مقایسه فرضیات پژوهش بر اساس متغیرهای دموگرافیک ۹۱
۴-۲-۲-۴-۱- بررسی وجود تفاوت در فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن بر اساس جنسیت ۹۱
۴-۲-۲-۴-۲- بررسی وجود تفاوت در بین فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن افراد نمونه گیری شده بر اساس محدوده سنی ۹۲
۴-۲-۲-۴-۳- بررسی وجود تفاوت در فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن افراد نمونه گیری شده بر اساس میزان تحصیلات ۹۳
۴-۲-۲-۴-۴- بررسی وجود تفاوت در فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن افراد نمونه گیری شده بر اساس سابقه خدمت ۹۵
۴-۲-۲-۴-۵-بررسی وجود تفاوت در فرهنگ کیفیت محوری و ابعاد آن بر اساس نوع مشتری ۹۶

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها

مقدمه ۹۹
۵-۱- نتایج حاصل از یافته های تحقیق ۱۰۰
۵-۱-۱- بحث درباره‏ی نتایج حاصل از آزمون کالموگروف-اسمیرنوف ۱۰۰
۵-۱-۲- بحث درباره‏ی نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق ۱۰۰
۵-۱-۲-۱- نتایج حاصل از فرضیه اصلی ۱۰۰
۵-۱-۲-۲- نتایج حاصل از فرضیه فرعی اول ۱۰۱
۵-۱-۲-۳- نتایج حاصل از فرضیه فرعی دوم ۱۰۱
۵-۱-۲-۴- نتایج حاصل از فرضیه فرعی سوم ۱۰۲
۵-۲- نتیجه گیری کلی ۱۰۲
۵-۳- پیشنهادهای تحقیق ۱۰۳
۵-۳-۱- پیشنهادهای مبتنی بر نتایج فرضیه ها ۱۰۳
۵-۳-۲- پیشنهاد به محققان آینده ۱۰۵

پیوست‌ها

پیوست شماره ۱، پرسشنامه مورد استفاده ۱۰۸
پیوست شماره ۲، نتایج خروجی های نرم افزار spss 112

فهرست منابع

منابع فارسی : ۱۲۵
منابع لاتین ۱۲۸
چکیده انگلیسی ۱۳۰

فهرست جداول

جدول ۲-۱: ویژگی های کایزن و نوآوری ۴۲
جدول ۳-۱: مشخصات جامعه آماری ۷۱
جدول ۳-۲: مشخصات جمعیت نمونه ۷۳
جدول ۳-۳: اجزای پرسشنامه ۷۴


فرم در حال بارگذاری ...

« تبیین اثر بخشی تیمی بوسیله هوش هیجانی و رهبری تحول گرا در شعب بانک های استان گیلان- قسمت ۶بررسی اثربخشی سیاست‌های تامین مسکن اقشار کم‌درآمد درایران(مقایسه تطبیقی برنامه‌های توسعه سوم و چهارم بعد از انقلاب)- قسمت ۲ »
 
مداحی های محرم